.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام باند قاچاقچیان گوشت خوک در آمل
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل با بیان اینکه باند قاچاقچیان گوشت خوک در آمل با بیش از 90 کیلوگرم گوشت خوک در دام قانون گرفتار شد، گفت: این اقدام طی عملیات یک‌ماهه و نظارت بر فعالیت یکی از قاچاقچیان، کشف و ضبط شد.

به گزارش شمال نیوز،بهمن صادق‌نژاد اظهار کرد: یک واحد کارواش متخلف در این شهرستان پلمب شد.

وی افزود: کارشناسان پایش این اداره با توجه به اخطاریه گذشته این واحد کارواش را بر اساس عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی تعطیل کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل در ادامه با اعلام اینکه باند قاچاقچیان گوشت خوک در آمل با بیش از 90 کیلوگرم گوشت خوک در دام قانون گرفتار شد، تصریح کرد: این اقدام طی عملیات یک‌ماهه و نظارت بر فعالیت یکی از قاچاقچیان، کشف و ضبط شد.

صادق‌نژاد بیان کرد: با دستور دستگاه قضایی شهرستان آمل چهار متخلف دیگر شکار غیرمجاز اهل شهرستان بابل با نیابت قضایی و همکاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل طی یک عملیات مشترک دستگیر شدند.

این مسؤول ادامه داد: در این عملیات ۶ قبضه اسلحه مجاز و قاچاق از متخلفان کشف شده و طی بازجویی‌های لازم متخلفان به شکار غیر مجاز ۷ رأس خوک وحشی اعتراف کردند.

صادق‌نژاد بیان کرد: پنج متخلف این عملیات با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

وی با اعلام اینکه‍ مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل پس از گشت و کنترل مناطق حفاظت شده موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح دولول مجاز در منطقه سنگ درکا از یک متخلف شکار شدند، تصریح کرد: پرونده متخلف برای بررسی لازم پس از تکمیل به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل خاطرنشان کرد: لاشه یک رأس کل وحشی و پنج قطعه ماهی در بخش لاریجان آمل طی روزهای گذشته کشف و ضبط شدند.

صادق‌نژاد با اعلام اینکه مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت، کنترل و پایش حوزه استحفاظی بخش لاریجان با همکاری عوامل انتظامی یکی از شکارچیان غیرمجاز را دستگیر کردند، گفت: این شکارچی اقدام به شکار دو رأس کل وحشی کرده است.

وی افزود: پس از ادامه گشت و مأموریت دو گروه صیادان غیرمجاز با صید پنج قطعه ماهی قزل‌آلا در دام قانون گرفتار شده و پرونده متهمان پس از تکمیل راهی مراجع قضایی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل با اشاره به اینکه در اقدامی دیگر مأموران یگان حفاظت پس از گشت و کنترل از مناطق حفاظتی یک قبضه سلاح دولول مجاز در منطقه حفاظت سنگ درکا را از یک متخلف شکار کشف و ضبط کردند همچنین پرونده متخلفان پس از تکمیل به مراجع قضایی ارسال شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.248 seconds.